



Reparațiile electronice standard durează între 1 și 6 săptămâni. Aceasta variază în funcție de amploarea reparației și de piesele necesare pentru a rezolva problema echipamentului dumneavoastră defect. Odată reparat, dispozitivul dvs. va fi testat și returnat cu o garanție de reparație. Garanția variază în funcție de dispozitiv și de amploarea reparației.
Reparațiile expres sunt finalizate în termen de 24 de ore de la primirea produselor electronice și sunt expediate în următoarea zi lucrătoare (L-V). Serviciile expres costă cu aproximativ 30-50% mai mult decât tarifele de reparații standard. În cazul în care reparația este prea complexă sau trebuie comandate piese speciale și nu reușim să respectăm termenul de 24 de ore, se aplică tarifele pentru reparații standard.
Ținem în stoc dispozitive industriale recondiționate, care sunt disponibile pentru cumpărare sau schimb. Schimbați-vă dispozitivul pentru a minimiza timpul de nefuncționare sau pur și simplu achiziționați o alternativă recondiționată în loc să așteptați ca dispozitivul dvs. să fie reparat. Cu toate acestea, repararea pieselor schimbate costă 15-25% mai mult decât reparația standard.
Intrați în contact
Selectați tipul de livrare
Reparație în curs
- Urmăriți starea reparației dvs. pe platforma noastră de urmărire
Reparație efectuată
- Vă trimitem înapoi echipamentul reparat și testat cu o garanție de 6 luni.
Ne asigurăm că clienții noștri se pot întoarce la noi pentru o satisfacție maximă. Oferim garanție pentru piesele pe care le instalăm și pentru serviciile de reparații.
Scopul nostru este de a înțelege cât mai bine cauza principală și de a găsi cea mai eficientă cale de rezolvare, ceea ce ne permite să minimizăm costurile.
Mulți ani de experiență și pasiunea pentru ceea ce facem, fac ca munca noastră să iasă în evidență și garantează rezultate excepționale pentru toți clienții noștri.